چت با همسر

.:. حالیـے حولیـے .:.

✗ בم هر چـے بامـرااامـ בاغ בاغ ✗

چت با همسر

 شوهر: سلام،من Log in کردم.

 
زن: لباسی رو که صبح بهت گفتم خریدی؟

شوهر:
Bad command or File name
 
زن: ولی من صبح بهت تاکید کرده بودم!
 
شوهر: Syntax Error, Abort, Retry, Cancel
 
زن: خوب حقوقتو چیکار کردی؟
 
شوهر: File in Use, Read only, Try after some Time
 
زن: پس حداقل کارت عابر بانکتو بده به من.
 
شوهر: Sharing Violation, Access Denied
 
زن: می دونی، ازدواج با تو واقعا یک تصمیم اشتباه بود.
 
شوهر: Data Type Mismatch
 
زن: تو یک موجود بدرد نخور هستی.
 
شوهر: By Default
 
زن: پس حداقل بیا بریم بیرون یه چیزی بخوریم.
 
شوهر: Hard Disk Full
 
زن: ببینم میتونی بگی نقش من تو زندگی تو چیه؟
 
شوهر: Unknown Virus Detected
 
زن: خب مادرم چی؟
 
شوهر: Unrecoverable Error
 
زن: و رابطه تو با رئیست؟
 
شوهر: The only User with Write Permission
 
زن: تو اصلا منو بیشتر دوست داری یا کامپیوترتو؟
 
شوهر: Too Many Parameters
 
زن: خوب پس منم میرم خونه بابام.
 
شوهر: Program Performed Illegal Operation, It will be Closed
 
زن: خوب گوشاتو بازکن، من دیگه بر نمیگردم!
 
شوهر: Close all Programs and Logout for another User
 
زن: می دونی، صحبت کردن باتو فایده نداره، من رفتم


نظرات شما عزیزان:

مـ ـ ـهدیهـ
ساعت13:29---25 تير 1391
جالب.
لینک شدی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:چت با همسر,

] [ 11:51 ] [ ×ڪیانـا× ]

[ ]